W hotelu mogą przebywać tylko goście, którzy wcześniej się zameldowali. W tym celu, gość jest zobowiązany okazać w dniu przyjazdu pracownikowi hotelu dowód osobisty, paszport lub inny ważny dowód tożsamości.
W szczególnych przypadkach właściciel mieszkania może również zaoferować pokoje gościnne inne niż pierwotne, jeśli zasadniczo nie różnią się od potwierdzonego zamówienia.
W dniu przyjazdu zameldowanie jest możliwe od 14.00 do 16.00. Noclegi w różnych terminach muszą być negocjowane przez gości z właścicielem mieszkania osobiście lub przez telefon.
W dniu wyjazdu, klient jest zobowiązany opuścić mieszkanie do godziny 10.00.
Klient zobowiązany jest zapłacić za zakwaterowanie i świadczone usługi zgodnie z obowiązującym cennikiem, po przyjeździe do mieszkania. Płatność gotówką.
Proszę o szanowanie ciszy nocnej w godzinach od 22 do 6.00.
Bez zgody właściciela apartamentu gość nie może dokonać zmian sprzętu, elektryki lub innych instalacji.
W pokojach Goście nie mogą korzystać z własnych przenośnych urządzeń elektrycznych i gazowych. Przepis ten nie dotyczy urządzeń elektrycznych stosowanych do higieny osobistej (golarki, maszynka, suszarka do włosów, itp).
Palenie w pokojach jest ściśle zakazane.
Ze względów bezpieczeństwa, w pokojach i innych pomieszczeniach nie wolno pozostawić dzieci poniżej 10 lat bez nadzoru osoby dorosłej. W razie wypadku lub innych nieprzewidzianych okoliczności, odpowiedzialność ponosi osoba, z którą dziecko jest zameldowane.
Wszelkie usterki należy zgłaszać do właściciela lokalu.
Pościel i ręczniki są wymieniane co tydzień.
Przed opuszczeniem pokoju, zameldowana osoba osoba jest zobowiązana do zakręcenia kranów, wyłączenia światła w pokoju i łazience, zamknięcia drzwi do pokoju i drzwi wejściowych do mieszkania.
Zwierzęta mogą przebywać w pokoju tylko za zgodą właściciela mieszkania, pod warunkiem, że zakwaterowani Goście udowodnią dobry stan zdrowia swoich zwierząt. Cena zakwaterowania zwierząt jest pobierana zgodnie z obowiązującym cennikiem. W przypadku uszkodzenia obiektu, koszty pokrywa właściciel zwierzęcia.
Goście zobowiązani są do przestrzegania regulaminu pobytu. W przypadku poważnego naruszenia obowiązujących zasad, właściciel może wypowiedzieć umowę i domagać się odszkodowania za ewentualne szkody.
Parking nie jest strzeżony.
Reklamacje, wszelkie sugestie dotyczące poprawy jakości zakwaterowania i usług proszę kierować do właściciela hotelu.